Strategie Public Relations w Twojej firmie

Działaj strategicznie – buduj swoją markę i zwiększaj swoje zyski

Tylko myślenie oraz planowanie strategiczne, jeśli chodzi o współpracę z mediami, daje pozytywne rezultaty dla firmy, produktów czy usług. Pozwala na budowanie marki firmy oraz zaufania klientów. Jednorazowe, nieprzemyślane akcje reklamowe, nie związane z naszą aktywnością na stronie firmowej i w social media praktycznie nic nam nie da. Tylko odpowiednio dobrana strategia działań medialnych pozwoli na to, że wydane na reklamę czy teksty sponsorowane pieniądze, dadzą faktycznie realne efekty dla firmy.

Do tego będzie jednak potrzebna przemyślana strategia działań medialnych przedsiębiorstwa.

Co się na taką strategię składa?

– Wybór wydarzenia lub promocji produktu czy usługi,
– Odpowiednie teksty na stronę internetową, na kanały social media, do mediów,
– Wybór narzędzi medialnych do akcji,
– Zaplanowanie przesłań i przekazów medialnych naszej akcji,
– Wytypowanie mediów do współpracy i wynegocjowanie odpowiednich stawek,
– Organizacja ewentualnej konferencji prasowej,
– Podsumowanie akcji,

Mamy doświadczenie w akcjach medialnych i tworzeniu strategii dla firm, instytucji, polityków, osób publicznych. Zajmujemy się public relations od 2006 r.

Co oferujemy?

– Stworzenie kompleksowej strategii działań medialnych promujących firmę (produkt lub usługę), instytucję, polityka, osobę publiczną, managera czy lidera w mediach,
– Przygotowanie wszystkich tekstów potrzebnych do przeprowadzenie akcji medialnej,
– Obsługa kont firmy na facebooku, twitterze,
– Przygotowanie treści i haseł do reklam,
– Przygotowanie tekstów sponsorowanych,
– Przygotowanie odpowiednich tekstów na stronę internetową (słowa i frazy kluczowe dla firmy),
– Wybór mediów i negocjacje cen,
– Monitoring mediów i kreacja pozytywnych komentarzy,
– Prowadzenie wirtualnego biura prasowego,
– Podsumowanie akcji.

Jak działamy?

Poznajemy firmę – Aby proponowane przez nas rozwiązania były skuteczne poznajemy swoich klientów. Zapoznajemy się ze strukturą, działalnością, otoczeniem firmy, konkurencją i historią firmy.

Tworzymy strategię/scenariusz działania – Na podstawie briefu, stworzonego podczas spotkania tworzymy kilka opcji strategii/scenariusza, aby mogli Państwo wybrać najlepszą z kreacji.

Skrupulatnie realizujemy wybrane rozwiązania – Przystępujemy do realizacji wytyczonych celów. Za pomocą wybranych narzędzi realizujemy powierzone nam zadania.

Opracowujemy raport końcowy – Po zakończeniu całości projektu lub kolejnego etapu współpracy przygotowujemy dla Państwa raport końcowy, w którym znajdzie się pełna dokumentacja naszego działania.

Współpracujemy z renomowanymi:

– fotografami,
– filmowcami,
– grafikami,
– copywriterami,
– projektantami stron internetowych,
– muzykami (przygotowanie jingli reklamowych),
– drukarnią.

Jeśli zainteresowała Ciebie nasza oferta, napisz do nas po bezpłatną wycenę działań dla Twojej firmy: